Chytáme na živou návnadu po celý rok

Podzimní, druhá výprava na sumce.

Parádní sumci na šich kamarádů.

Své zážitky nám zaslali přátelé z Pescado teamu Maršov.

Poprvé jsme navštívili Ebro na jaře a s velkým nadšením jsme cestu opakovali ve stejný rok v listopadu. Jelikož jsme si na jaře výborně zachytali, věděli jsme, na co se máme těšit. Když jsme po 22 hodinách sjížděli po kamenité, prašné cestě dolů do kempu, otevíral se nám překrásný pohled na řeku. Dole nás už všichni čekali včele s kamarádem Pepou a výbornou hostitelkou Mirkou. Pro nás bylo na listopad až moc krásně. Chvilku jsme poseděli, popovídali si u pivečka a šli se konečně vybalit a pozdravit se i s vodou. Pepa nám předal lodě a jelikož je to opravdu baječnej člověk, nachytal nám i nástražné rybičky tudíž jsme mohli okamžitě vyjet na vodu.

První dva dny foukalo, tak jsme museli zvolit chytání ze břehu. Navezli jsme boje a konečně jsme si mohli odpočnout. Druhý den se vítr uklidňuje tak vyjíždíme na vodu a zkoušíme vábničku. Již po dvaceti minutách přichází první záběr metrový sumeček který putoval jako prváček hned zpátky do vody. Spouštíme rybku pod loď, párkrát ťuknem do vody a po pár minutách máme další krásný úlovek, který nám zdokumentoval fotograf Pepa. Sumec měřil 195 cm a dal nám pěkně zabrat než jsme se s nim poprali.

Další dny přicházeli záběry už i na boje ale jen od menších sumců do 160 cm. Na vábničku chytáme plno menších i středních sumců. Chtěli jsme ale zkusit i nějaké trofejní kousky. Proto hned po půlnoci vyrážíme na vodu. Na echolotu vidíme několik pěkných sumců, ale nenechají se zlákat rybičkou. Po rozednění je obrovská mlha a opakovaně připlouvá velký sumec který reaguje na vábničku. Po dlouhých dvaceti minutách přece jen nasál a ...... zásek. Tak ohnutý prut jsem ještě neviděl říká Mara. Dva metry přitahujeme, tři si bere .... krásný boj. Po nějaké době máme konečně sumce u lodě. Mé ruky v té velké tlamě jsou směšně malé. S Radkovou pomocí ho konečně dostáváme do lodě a nevěřili jsme vlastním očím jak byl obrovsky. Jenom ocas byl přes půl lodě. Jedeme hned na molo a začínáme měřit, protože na lodi to nebylo možný. 235 cm. Po pár fotkách pouštíme krasavce do vody.

Do konce výpravy se nám podařilo chytnout několik krásných sumů přes dva metry. I na kaču přišel záběr 208cm.
Mimo sumcování jsme pravidelně vyjížděli na Candáty. Chytli jsme několik krásných Candátů, největší 88cm ale jsou tam i podstatně větší ale na ty se vypravíme příště.

Domů se nám chtělo i nechtělo, však vy víte jak to myslíme. Byli jsme příjemně unavení a plni zážitků z toho co jsme zase prožili. Celou tu dlouhou dobu se o nas starala baječná Mirka, ktera na nas po každé čekala s výborným netradičním obědem a skvělou náladou. Loučíme se nejen s Pepikem, s Mirkou ale i s malym synem Pavlikem. Teď už jsme si stoprocentně jisti že se sem budeme těšit vždy.
Neostýchejte se a nebojte vyrazit na toto krásné místo kde je plno nejen trofejních ryb. U nás se vám to stát nemůže. Pokud byste chtěli vidět víc fotek a pokecat není problém mi napsat na mail groz@seznam.cz

Radek a Marek
pescado team Maršov

Životní sumec?Radek a jeho úlovek.Zase ne tak velký sumec :-)Další podzimní úlovekDalší krásný sumec z EbraPlastová loď je nepostradatelný pomocník.Dostat sumce na loď je pořádný zápřah.

Rezervujte si pobyt v rybářském kempu Almaebre!

Zpět na Rybářský kemp Almaebre

Vytisknout stránku | Odeslat mailem | Hlavní strana

Navigace:

Rychlý kontakt

Tel.: +34 973 290 009 (p. Ervin)

almaebre@almaebre-fishingcamp.com

Více kontaktů  |  Kontaktní formulář

Přidej se na facebooku

Partneři

Reklamní agentura IJ&T s.r.o Písek

Náš smluvní partner ve Slovenské republice

e-mail info@orbis-sk.sk

tel.: 00421 905 409 722 ( Ing. Peter Hájik)

Půjčovna mikrobusů a minibusů

e-mail groz@seznam.cz

tel.: 00420 602 751 831 (Radek Brychta)